بهترین اسباب بازی کودک برای 1 ماه تا 3 سال

بسیاری از والدین قبل از خرید اسباب بازی برای کودک نوپای خود اصلا به این موضوع فکر نمی ‎کنند که آیا ممکن است این اسباب بازی برای کودکم مضر باشد ؟ اطلاعات حاکی از آن است که بسیاری از کودکان بر اثر بازی با اسباب بازی های خطرناک راهی بیمارستان می ‎شوند.

کودکان خردسال تقریبا از شروع یک سالگی وارد مرحله آگاهانه زندگی خود می ‎شوند و در این دوران افکار و علایق آن ها دائما در حال تغییر و گسترش پیدا کردن است . در این دوران ممکن است والدین متوجه این موضوع شوند که کودکشان دیگر علاقه ای به بازی کردن با اسباب بازی های سابق خود را ندارد و به دنبال اسباب بازی های جدیدی برای خود است . حال سوال این است که چگونه می ‎توان برای کودک 1 تا 3 سال خود اسباب بازی مناسب تهیه کنیم ؟

به علایق کودک خود توجه کنید

اسباب بازی ها مخصوص کودکان هستند نه بزرگ ترها پس بنابراین بسیار مهم است که اسباب بازی ای را تهیه کنید که کودکتان به آن علاقه مند است و از بازی با آن لذت می ‎برد ؛ برای مثال ممکن است کودکتان علاقه ای به بازی با پازل نداشته باشد و علاقه مند به بازی با توپ باشد .

قبل از دادن اسباب بازی به کودک خود بسته های پلاستیکی را از اسباب بازی جدا کنید. کاور های پلاستیکی بسیار خطرناکند زیرا ممکن است کودک آن را بر روی سر خود کشیده و دچار خفگی شود.

آنچه قبل از خرید اسباب بازی برای کودک باید بدانید

معمولا همه اسباب بازی ها برای کودکان جذاب به نظر می‎ رسند و برای والدین بی ضررند اما ممکن است یک عنصر خطرناک در ماده اولیه اسباب بازی موردنظر وجود داشته باشد که امنیت کودک شما را به خطر بیندازد .

یک پاسخ به “بهترین اسباب بازی کودک برای 1 ماه تا 3 سال”

  1. بسیار عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

X