چگونه بهترین لباس کودک را بخریم!!

خرید لباس کودک مناسب به یکی از دغدغه های اصلی این روزهای  والدینی تبدیل شده که سلامت روان و جسم فرزندانشان از اهمیت بسیار زیادی برای آنها برخوردار است.

خرید لباس بچه شیرین و لذت بخش است اما خیلی هم ساه نیست. تنوع طرح ، جنس، رنگ ،مدل و… کار را برای والدین در انتخاب لباس بچه گانه مناسب دشوار کرده است.

با رعایت چند نکته مهم و ساده می توانید انتخاب خوبی برای کودک خود انجام دهید :

لباس راحت :

پوشیدن لباس کودک باید راحت باشد . از خرید لباس با یقه تنگ خودداری کنید ، تا نوزاد شما به هنگام تعویض لباس اذیت نشود و نیز کودکان که بسیار بازیگوش هستند به راحتی لباس آنها را عوض کنید.

پارچه لباس :

پارچه هایی که الیاف طبیعی دارند برای پوست حساس کودک شما مناسب تر هستند.  لباس های جنس پلی استر و ویسکوز و دیگر الیاف مصنوعی هوا را به خوبی رد و بدل نمی کند.این نوع لباس ها باعث ناراحتی فرزند شما می شود.   لباس زبر و ضخیم باعث آزار کودک می شود .

پارچه های نخی معمولا جنس لطیفی دارند .

برای خرید لباس زمستانه سراغ پارچه هایی بروید که کرک پس نمی دهند.

لباس های طرح دار:

لباس های  کودکان معمولا زودتر کثیف می شوند اگر روی این مساله حساس هستید  لباس تیره را برای آنها انتخاب کنید . لباس های طرحدارنیز کثیفی را کمتر نشان می دهد .

هیچ مرزبندی خاصی برای رنگ های لباس دخترانه یا پسرانه قائل نشوید این مرزبندی اشتباه است. تا آنجایی که  می توانید کودکان را در انتخاب رنگ و طرح آزاد بگذارید و فقط او را راهنمایی کنید ولی نظر خود را به او تحمیل نکنید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.


اندازه و سایز لباس:

اگر می توانید برای خرید لباس کودک را همراه خود ببرید در غیر اینصورت سایز او را به خوبی اندازه بگیرید . دقت کنید که لباس نباید دقیقا اندازه بدن کودک باشد ، چرا که خردسالان مدام در حال رشد هستند و نیز لباس راحت باعث آرامش بیشتر کودک می شود.
لباس بزرگتر بخرید ، مثلا شلوار و قد آن را تا کنید.
لباس فصلی را کمی بزرگ تر بخرید، مثلا اگر می خواهید کت یا کاپشن بخرید با سایز بزرگتر خرید کنید تا مجبور نشوید سال بعد دوباره هزینه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

X